lördag 15 december 2012

15 Dec: Dags att lägga på lådan!

 
Denna underbara jul stämpel från Crafter's Companion, köpte jag i London och jag tyckte att den skulle passa bra just idag, som en påminnelse att inte glömma att posta alla härliga julkort, som man antingen har köpt eller gjort själv!
Nu har du iallafall 24 timmar på dig om det ska komma fram innan jul! Kanske man får ett själv?!
Jag hoppas och håller tummarna!
 
Jag valde att färglägga med Distress Ink och "pärla" till snöflingor med liquid pearls.
God jul är en stämpel som jag har embossat kanterna på med chunky crystals i guld.
Lite blommor i ena hörnet tillsammans med en glitter spiral.
Har gått lös med en glitter penna på den röda julstjärnan och det gröna bladet.

Allt sitter på ett grönt mönstrat papper, som jag har målat lite röda bär på
och det sitter på en röd bas med guld briljanter i hörnen som avslutning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar