måndag 16 september 2013

Dop kort

Var på dop i helgen av en liten Rasmus,
 som hade hur kul som helst och var jätte tyst.
Jag gjorde detta kort och gav bort.
 
 
Jag använde mig av en embossing folder, så att jag fick en fin ram
 och i min ram så satte jag ett vitt papper som jag stämplat en Magnolia stämpel i
 och färglagt med Distresser.
 
 
På ena sidan av ramen blev det en förhöjning
 så jag klippte ut gröna konturer och limmade fast.
Satte lite blommor över så att det blev som en blombukett.
 
 
I hörnet så satte jag ett gäng blommor i olika färger och några blad.
Ett band med pärlor fick knyta ihop det hela.

1 kommentar:

  1. Ett otroligt vackert kort Sandra! Tillsammans med en fantastisk personlig "boken om mig"! Blev så rörd och glad för din stora omtanke på Rasmus dopdag!

    Kramar

    SvaraRadera