tisdag 12 mars 2013

En ny liten vän!

För inte så länge sedan fick en kompis till mig barn, en liten Signe
och då gjorde jag detta kort till henne.
 
 
Valde dragspelsvikningen då man får så mycket mer att dekorera. Då det blev en liten flicka så valde jag att använda mig av mycket rosa och lila. Här har jag stämplat med en "Lili of the Valley"-stämpel som jag har målat med Distress Ink och stansat ut. Stansade även ut en likadan form fast i ett grönt papper och en större storlek så jag fick en ram.
 
 
Här kan man se hela kortet utdraget och i mitten av kortet sitter min hälsning.
 
 
Hittade giraff-stämpeln på Panduro och tänkte att den skulle passa bra här, den också målad med Distresser. Klossarna i hörnet är en stämpel från Bazoo "Little paws" och färglagd med ProMarker pennor. Bägge stämplarna sitter fast med 3-D kuddar. Har också stämplat en kalender och ringat in månad och dag och skrev årtalet 2013 lite under. Lite här och där sitter några briljanter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar