fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan

Hej
Hoppas ni har fått lite jul stämmning i era hus och att ni hann skicka alla era julkort förra veckan. Vi skickade 37 julkort som vi självklart gjort själva. Här får ni min favorit som jag har gjort detta år. Jag är så himla stolt över det, för jag har själv gjort julstjärnan och det blev så bra. Blomman passade också så bra med både pappret och den super söta snögubben från Magnolia. Blev faktiskt tvungen att göra ett kort i sista minuten bara för att jag inte kunde skicka detta kort. Jag tror inte ens att det hade gått ner i ett kuvert. Så jag gav det till mig själv! Jag älskar att få post, räkningar är inte jätte skoj, men kort är så kul att få. Jag tror ibland att det är en utdöende konst att skicka brev och kort. Jag blev därför väldigt road av det som stod på Postens julkortspåse. Det var något i stil med "Förr i tiden kom inte Tomten genom skorstenen utan han kom genom brevlådan." Det får bli min avslutning idag!
GOD JUL önskar både Lena och Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar