fredag 25 november 2011

Julmarknad!

Hej alla,
Imorgon lördagen den 29 nov kommer jag, Sandra stå i Hammarbykyrkan och sälja 20 av mina och mammas egna julkort. Kyrkan har en julmarknad så det kommer finnas mycket att kika på och köpa. Det håller på mellan 11-15. Hoppas ni tar er en sväng hit och eventuellt köper något kort. Det känns väldigt spännande eftersom jag aldrig har sålt något av mina egna kort förut. Så det ska bli roligt att höra vad alla tycker och om jag faktiskt kommer att sälja något eller inte. I värsta fall blir det väl julkort till vänner och familj (för dem är ju inte dåligt gjorda. Jag är jätte nöjd med hur de blev!). Så det är positivt även om jag inte får så många sålda!
Men vi får väl se imorgon. Håll tummarna, så skriver jag senare hur det gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar