måndag 26 augusti 2013

10 årig bröllopsdag

Här har jag gjort ett bröllopskort till ett par som firar 10 år tillsammans.
 
 
Jag gillar att använda mig av vikningen som jag kallar dragspel. Man får så mycket att dekorera och det är alltid kul. Använde en stämpel från "lili of the valley" som jag färglade.
Blev inte jätte nöjd med den blåa skuggningen.
Hade gärna sett att den blivit ljusare, men det är något jag behöver träna på.
 
 
Hela kortet utdraget!
 
 
I mitten av kortet så stansade jag ut hålen med Martha Stewarts punsch. Har lite svårt med mätningen och försökte mig på att få till den på egen hand. Lyckades väldigt bra, tycker jag! Text stämpeln lånade jag av min svägerska och tyckte att den passade detta par väldigt bra.
 
 
Min hälsning skrev jag på en liten etikett som jag hittade i ett litet block. 
Fick hjälp av mamma att göra den härliga blombuketten med rosor och lite gröna blad.
Stämplade också två hjärtan som sitter ihop.
 
 
På baksidan hamnade min bloggstämpel och den så söta ängel stämpeln.
I hörnet min signatur och årtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar