söndag 11 november 2012

Pappas dag!


Grattis alla pappor och för att fira min pappa så gjorde jag detta enkla men kärleksfulla kort.
Jag använde mig av en ny stämpel från Bazoo - Grrreat day
som vi köpte när vi var i England i slutet av september.
 
Jag fick känslan "Pappa och jag" med de båda lejonen.
 
Ville ha det väldigt enkelt så jag gjorde det som ett ramkort. Då viker man kortet tre gånger som ett dragspel och på första sidan så gör man ett hål och då har man fått en ram.
 
Färgade med akvarell pennor (utan vatten) och fick till det väldigt bra. Satte ett pärlfloss, två gröna rosor, ett blad och två blommor i vänstra hörnet. Som avslutning lite halva pärlor i hörnen.
 
 
På insidan sitter min och mammas hälsning
 på ett vitt papper med stansade hål från Martha Stewart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar