onsdag 26 oktober 2011

Grattislåda



För inte så länge sedan var jag på 40 års fest. Då gjorde jag denna låda med lock. Jag använde gröna färger då det var till en man, istället för dom rosa och lila färgerna som jag oftast använder. Tekniken är exploding box, man lyfter på locket och sidorna faller ner. Jag ville ge gratulanten en liten "hint" om vad som fanns på insidan och gjorde ett hål på ena sidan. För att ge det lite extra volym så gjorde jag en platå och använde den överblivna cirkeln som bakgrund, där jag satte på en text.

1 kommentar:

  1. Cool box!

    Och s`har ni precis f`tt en ny fñljare nu n´r jag ´ntligen hittade j¡hit!

    Oj jag har visst ett spansktalande tangentbord som inte kan skriva de tre sista bokstavernai svenska alfabetet...

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera